home sweet home.






bilder ifrån monki´s nyöppnade butik i GALLERIAN i sthlm. så fint. och på sista bilden har vi hanna bananaaaa <3

ja, jag vet. jag skall visa lite bilder från resan till vitryssland. men ville visa dessa fina bilder på monki´s nya butik först. och såklart min fina vän hanna, som mötte upp mej i sthlm. vi fikade, pratade och shoppade. myyyyycket trevligt!

när jag tog dom här bilderna var jag glad. är tyvärr inte det nu. för jag har fått en förjävlig förkylning igen som bara inte vill ge siiiiiiiig! jag blir så trött på det... men aja. nu skall jag gå och dricka ordenligt med té och kanske titta på någon tvserie (dvs. om mitt huvud orkar med det)

byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0