just like i knew that it would.


bilder från förra sommaren.

nu har jag jobbat i ett par dagar. var ledig i dag men är trots det helt slut! Mina småkusiner kom som en överraskning förbi. de är små, söta och väldigt livliga. vi var inne hos grannen och kollade på deras söta och små kattungar. hihi. det var superduper mysigt. sen lagade vi lunch och åt upp den i ett nafs. det blev spagetti med köttfärssås. mums. sen gjorde vi bullar och min fina vän malin tittade förbi en sväng. vi pratade och pratade. sen cyklade hon hem. sedan dess så har jag busat och lekt med kusinerna och nu är jag som sagt heeeelt slut. skall hoppa i säng nu, för jag jobbar ju imorgon! :P

Godnattttttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0